player

ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ PLAY

Radio2

ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ PLAY

♥ ♥ ♥ ♔ SOFT MUSIC Play List ♥ ♔ Soul Melodies Web Radio ♔ ♥ ♥ ♥
♥ Μια Μελωδία ♥ Μας ταξιδεύει εκεί που το όνειρο σταματα .... Η Μαγεία τις μουσικής μας ταξιδέψει εκεί που η ♥ καρδια ♥ μας χτυπάει πιο δυνατά ♥!...Καλωσορίσατε ♥ ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ♥ Δεν χρειάζεται κωδικός απλά βάλτε ονομα και πατήστε login -Σύνδεση.. για να βρεθείτε στο δωμάτιο επικοινωνίας ♥.......♔ Mαrιnα ♔ We’ll be very thankful if you can LIKE our fb page , thanks ♥ ♥ ♥

Melodies Psixis web radio Chat Room

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Τρυφερά με κοιτάς
Ξέρω τι μου ζητάς
Να πιαστείς, να σωθείς από κάτι
Μη νομίζεις κι εγώ
Θα
Το ίδιο πράγμα ζητώ
Να βρεθώ, να χαθώ με μια αγάπη

Μεγάλα λόγια μη μου λες
Όσα ακούω τα ξανάκουσα τόσες φορές
Μεγάλα λόγια μη μου πεις
Μείνε και τίποτα μη μου υποσχεθείς
Μεγάλα λόγια δεν θα πω
Στην αγκαλιά μου ως το πρωί
σε κρατώ
Κι αν είμαστε η εξαίρεση εμείς
Μεγάλα λόγια θα σου πω και θα μου πεις

Φανερά, δυνατά
Η καρδιά θα χτυπά
Μ' εναν ήχο τρελό από πόνο
Κι όσο θα 'μαστε εκεί
Μια γλυκιά φυλακή
Θα χωράει τους δυο μας και μόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου