player

ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ PLAY

Radio2

ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΛΙΚ ΣΤΟ PLAY

♥ ♥ ♥ ♔ SOFT MUSIC Play List ♥ ♔ Soul Melodies Web Radio ♔ ♥ ♥ ♥
♥ Μια Μελωδία ♥ Μας ταξιδεύει εκεί που το όνειρο σταματα .... Η Μαγεία τις μουσικής μας ταξιδέψει εκεί που η ♥ καρδια ♥ μας χτυπάει πιο δυνατά ♥!...Καλωσορίσατε ♥ ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ♥ Δεν χρειάζεται κωδικός απλά βάλτε ονομα και πατήστε login -Σύνδεση.. για να βρεθείτε στο δωμάτιο επικοινωνίας ♥.......♔ Mαrιnα ♔ We’ll be very thankful if you can LIKE our fb page , thanks ♥ ♥ ♥

Melodies Psixis web radio Chat Room

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Το 'χω παράπονο - Αλέκα Κανελλίδου

Το 'χω παράπονο
Στίχοι: Νινή Ζαχά
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου
Εκτέλεση: Aλέκα Κανελλίδου
Άλλαξες πολύ
όσο ποτέ μου δε φαντάστηκα

Κι έφτασα να πω
πως να σ' αγαπώ βιάστηκα
Κι αν απ' την αρχή
ούτε ένα λάθος δε συγχώρεσες
πες μου πώς εσύ
λάθος σαν κι αυτό μπόρεσες
Κι έχω παράπονο
και το `χω αυτό απ' την αρχή
που πάντα θέλησες να σ' αγαπώ όπως θες εσύ
Το `χω παράπονο
κι απόψε θέλω να στο πω
ποτέ δε μ' άφησες να σ' αγαπώ όπως θέλω εγώ
Φτάσαμε ως εδώ
κι ούτε που ξέρουμε πώς νιώσαμε
Χάθηκες εσύ
κι ούτε ένα φιλί δώσαμε
Κι έμεινα εγώ
χωρίς να ξέρω αν σε βαρέθηκα
κι έτσι ξαφνικά
δέσμια μ' όλα αυτά βρέθηκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου